Referenční projekty

Stavby, na kterých jsme se podíleli

aktuálně

Praha Metro D

Výstavba nové linky pražského metra D

staniční a traťové tunely metra, Česko

Naše společnost aktuálně působí jako poradce Dopravního podniku hl. m. Prahy při ražbách nové linky pražského metra. Podílíme se na kontrole projektové dokumentace i samotné realizace tunelů.

Krušnohorský tunel

Příprava Krušnohorského bázového tunelu

Železniční tunel délky 25 km, Česko a Německo

Působíme jako poradce pro Spravu železnic a jako subdodavatel pro sdružení SPANG/ILF pro první a druhou fázi přípravy projektu jako geotechnický konzultant odpovědný za kontrolu, provádění a vyhodnocení  této fáze geotechnického průzkumu.

Berounský tunel, Průzkum

Tunel Praha - Beroun, Geotechnický dozor průzkumu

Železniční tunel, Česko

Provádíme geotechnický dozor průzkumných prací zahájených v r. 2023. Průzkum prováděný v letech 2023 – 2025 je předpokladem pro optimální návrh realizace tunelů, odhad nákladů a minimalizaci rizik.

Výběr největších projektů posledních let

Další projekty s účastí 3G Consulting Engineers ...

Tunel Brusnice (Blanka)

Tunelový komplex Blanka dl. 6,4 km, Silniční Městský okruh v Praze, Česko

Tunelový kompex Blanka v Praze je součástí výstavby severozápadní části Městského okruhu v Praze. Tunel Brusnice má 2 třípruhové trouby délky 540 m a byl ražený metodou NRTM. 3G Consulting Engineers prováděla kontrolu projektové dokumentace a technickou pomoc investorovi v průběhu ražeb.

Zmáhání závalu Tunelu Brusnice (Blanka)

Tunelový komplex Blanka, Silniční Městský okruh v Praze, Česko

Při ražbě vertikálně členěné čelby tunelu Brusnice, který je součástí Tunelového kompexu Blanka v Praze, došlo k závalu severní trouby v délce cca 30 m. 3G Consulting Engineers provedla analýzu příčin kolapsu, představila návrh variant zmáhání závalu a dále prováděla kontrolu celkového projektového řešení sanace.

Výstavba metra v Baku

tunely a další podzemní konstrukce nové linky metra, Ázerbájdžán

V rámci rozšíření páteřní sítě veřejné dopravy v Ázerbájdžánském hlavním městě Baku byly budovány 2 zcela nové linky metra. 3G Consulting Engineers se společně s projekční kanceláří Mott MacDonald CZ podílela na vypracování dokumentace pro provedení stavby.

Tunel Patnitop v Indii

Silniční dvoupruhový tunel, 9 km, Indie

Při projektu zkapacitnění strategické silniční komunikace NH – 1A ve státě Jammu-Kashmir byl zbudován 9 km dlouhý silniční tunel s nadložím více než 1000 m. 3G Consulting Engineers prováděla kontrolu projektové dokumentace a technickou pomoc při výstavbě.

Linka lehké železnice v Edmontonu

2 železniční tunely délky 380 m, Edmonton, Kanada

Jedná se o prodloužení linky lehké městské železnice, která obsahovala výstavbu dvou nových NRTM tunelů délky 380 m s minimálním nadložím. 3G Consulting Engineers  dodávala geotechnického specialistu pro ražbu tunelů (výkon NRTM inženýra).

stanice 28 May metra v Baku

přestupní stanice metra, Baku, Ázerbájdžán

Přestavba stanice vč. ražby dvojice cca 100 m dlouhých traťových tunelů, která vedla ke kompletnímu oddělení červené a zelené linky metra. Přestavba probíhala za minimálního omezení provozu. 3G Consulting Engineers se společně s projekční kanceláří Mott MacDonald CZ podílela na vypracování dokumentace pro stavební povolení a výběr zhotovitele.

Tunel Radejčín

Dálniční tunel, 2x 610 m, Česko

Tunel Radejčín je součástí úseku dálnice D8 mezi Lovosicemi a Řehlovicemi, který prochází Českým středohořím. 3G Consulting Engineers zajišťovalo pro investora Ředitelství silnic a dálnic ČR technickou pomoc, kontrolu projektové dokumentace a nezávislý stavební dohled.

Tunel Prackovice

Dálniční tunel, 2x 265 m, Česko

Tunel Prackovice je součástí úseku dálnice D8 mezi Lovosicemi a Řehlovicemi, který prochází Českým středohořím. 3G Consulting Engineers zajišťovalo pro investora Ředitelství silnic a dálnic ČR technickou pomoc, kontrolu projektové dokumentace a nezávislý stavební dohled.

Tunel Mellat (NIAYESH-SADR)

Městský Dálniční tunel, 2,2 a 2,8 km, Teherán, Irán

Tunel Mellat spojuje hlavní dálnice Niayesh a Sadr v severní části Teheránu. Jedná se o dvě třípruhové tunelové trouby s plochou výrubu 186 m2 ražené metodou NRTM. Společnost 3G Consulting Engineers se podílela na vypracování přípravné projektové dokumentace a kontrolovala podrobnou projektovou dokumentaci.

Lochkovský tunel (SOKP 514)

Dálniční tunel, 2x 1,6 km, Praha, Česko

Stavba 514 Lahovice – Slivenec je součástí tzv. Silničního okruhu kolem Prahy. Součástí stavby je Lochkovský tunel tvořený dvěma troubami. Levá 2-pruhová délky 1620 m a pravá 3-pruhová délky 1659 m. Obě ražené metodou NRTM. Společnost 3G Consulting Engineers pracovala pro investora stavby ŘSD ČR jako technická pomoc při výstavbě i přípravě dálničního tunelu.

Cholupický tunel (SOKP 513)

Dálniční tunel, 2x 1,9 km, Praha, Česko

Stavba 513 Vestec – Lahovice tvoří část jihozápadního segmentu Silničního okruhu kolem Prahy. Součástí stavby je Cholupický tunel tvořený dvěma troubami. Dvoupruhová má délku 1924 m a třípruhová 1937 m. Obě trouby byly ražené metodou NRTM. Společnost 3G Consulting Engineers pracovala pro investora stavby ŘSD ČR jako technická pomoc při výstavbě i přípravě dálničního tunelu.

Tunel Březno

železniční tunel, 1,7 km, Chomutov, Česko

Jednokolejný železniční tunel Březno leží na přeložce trati Březno u Chomutova – Chomutov. Jedná se o jednokolejný železniční tunel délky 1 758 m, jehož ražba byla zahájena metodou obvodového vrubu, ale po závalu byl dokončen metodou NRTM. Společnost 3G Consulting Engineers poskytovala investorovi stavby SŽDC technickou pomoc a prováděla nezávislý stavební dozor ražeb.